Current track

Title

Artist

Eras Tour: Το πρωτοφανες φαινομενο της Taylor Swift

Written by on 1 November 2022

Αν η Taylor Swift ήταν οικονομία, θα ήταν ισχυρότερη από τους προϋπολογισμούς 50 χωρών: Βουτιά στην Eras Tour

Από την εμφάνισή της στην ποπ μουσική σκηνή κατά τα τέλη της δεκαετίας του 2000, η Taylor Swift έχει αποδείξει αναρίθμητες φορές ότι κατέχει τα ηνία στον τομέα της • με δεκάδες βραβεία, εκατομμύρια θαυμαστές και ανεπανάληπτες sold-out περιοδείες σε όλον τον πλανήτη, η τραγουδίστρια σπάει συνεχώς τα ρεκόρ.

Πρόσφατα, μάλιστα, έγινε η πρώτη γυναίκα καλλιτέχνης που συγκέντρωσε 100 εκατομμύρια (!) μηνιαίους ακροατές στην πλατφόρμα του Spotify, επισφραγίζοντας με τον πιο περίτρανο τρόπο την επιτυχία της φετινής περιοδείας της, με τίτλο «Eras».

Πράγματι, είναι αδιαμφισβήτητο ότι τη τρέχουσα περιοδεία της έχει προκαλέσει φρενίτιδα μεταξύ των φαν, συνθέτοντας ένα φαινόμενο πρωτόγνωρο όχι μόνο στον χώρο της μουσικής, αλλά και των χρηματο-οικονομικών. Ναι, σωστά διαβάσατε .Η Swift έχει χαρακτηρισθεί σωτήρας της αμερικανικής και διεθνούς οικονομίας, καθώς αναμένεται να αποσπάσει εισπράξεις ύψους 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, όριο που κανένας καλλιτέχνης δεν έχει προσεγγίσει ποτέ.

Τιμες εισιτηριων

Το υπέρογκο αυτό κέρδος, βέβαια, είναι δυνατό να ερμηνευθεί βάσει επιμέρους στοιχείων, με πρώτο και κύριο το κόστος παρακολούθησης των συναυλιών. Το μέσο εισιτήριο για μια συναυλία κοστίζει 254 δολάρια, σε αντίθεση με την τελευταία φορά που η Taylor Swift ήταν σε περιοδεία, όπου σχεδόν κάθε εισιτήριο κόστιζε μεταξύ 75 και 130 δολαρίων. Συνολικά, οι πωλήσεις υπερβαίνουν τα 13 εκατ. δολάρια ανά βραδιά.

Αποτιση φορου τιμης

Εκτός αυτού, οι πόλεις έκαναν τα πάντα για να καλωσορίσουν τους Swifties. Το Γκλέντεϊλ της Αριζόνα μετονομάστηκε προσωρινά σε Swift City, η Swift ανακηρύχθηκε επίτιμος δήμαρχος της Σάντα Κλάρα της Καλιφόρνιας και ο πύργος Willis Tower στο Σικάγο φωτίστηκε μωβ και χρυσό ,τη μία νύχτα, και πράσινο με γαλαζοπράσινο, την άλλη, ως φόρος τιμής σε κάποια από τα άλμπουμ της Taylor Swift.

Η επιρροή της, μάλιστα, κατόρθωσε να προσεγγίσει ακόμη και τους διεθνείς αρχηγούς κρατών, οι οποίοι προβάλλουν δημόσιες εκκλήσεις για την έλευση της περιοδείας στις χώρες τους, εμπρός στην πρωτοφανή οικονομική ευκαιρία. Έτσι, ο πρόεδρος της Χιλής, ο δήμαρχος της Βουδαπέστης και ο Καναδός πρωθυπουργός Justin Trudeau δήλωσαν πρόθυμοι να υποδεχθούν το ορμητικό κύμα της.

Τοπικες επιχειρησεις

Μέσα στο πνεύμα δαπανών και διάθεσης του κοινού για υπερκατανάλωση, στο Νάσβιλ του Τενεσί, το Country Music Hall of Fame and Museum εργάστηκε γρήγορα για να έχει έτοιμη μία αναδυόμενη έκθεση με θέμα την Taylor Swift, για τη συναυλιακή επίσκεψή της τον Μάιο. Η πρωτοβουλία απέδωσε καρπούς: Ο Μάιος ήταν ο καλύτερος μήνας του μουσείου στην 65χρονη ιστορία του, με 114.000 άτομα να αγοράζουν εισιτήρια.

«Για πρώτη φορά στην ιστορία, ξεπουλήσαμε όλο το μαγαζί!», δήλωσε ο ιδιοκτήτης.

Στη Μινεάπολη, από την άλλη, η ανάρτηση της Glam Doll Donuts στο Instagram, όπου απεικονίζονταν ντόνατς με θέμα την Taylor Swift, επέφερε πανδαιμόνιο. «Οι άνθρωποι έκαναν ουρές στο κατάστημα και τηλεφωνούσαν όλη μέρα, φρικάροντας επειδή ήθελαν ένα ντόνατ της Τέιλορ», ανέφερε η συνιδιοκτήτρια Teresa Fox.

ΠΗΓΗ: ROCKROOSTER.GR

 


Current track

Title

Artist